מה הקשר בין העו"ש לראש?

לשיתוף המאמר:

הדבר הראשון אליו יש התייחסות באימון "לחיות בפלוס" ,  היא בדיקה של מה אנחנו מאמינים כשמדובר על כסף.  דוגמאות לאמונות : "בשביל כסף צריך לעבוד"  או קרוב משפחה של המשפט הקודם "כסף לא גדל על העצים" " כסף הוא מלוכלך" או על כסף לא מדברים"  ועוד ועוד . האמונה שיש לנו על כסף , היא ייחודית וסובייקטיבית לכל אחד מאתנו. לכל אחד יש את תבנית החשיבה האישית-סובייקטיבית שלו. אנחנו בוחרים את התבניות הקבועות ,כילדים, מההורים ומהסביבה שלנו  ומקבעים אותם במוח. ולבסוף אנחנו מאמינים גם כמבוגרים, שזאת הדרך היחידה להתנהל עם כסף. ואכן, אנו פועלים בדרך שהתבנית הזאת קובעת לנו, כדי לנהל את הכסף. אנחנו משקיעים שנים בדיוק לפי תבנית החשיבה שאימצנו  ומה שפעמים רבות קורה ממחשבה שגויה שממש  אנחנו לא ממריאים ממנה. האמונות האלה או תבניות החשיבה (פרדיגמות, בעגה המקצועית)  המקובעות שלנו מביאים אותנו למצב שלנו במציאות.  ב"לחיות בפלוס" מדברים על תבניות חשיבה אחרות , כדי להתנהל עם כסף.  אנחנו מנפצים את תבניות החשיבה שעוצרות ובולמות,  ומאפשרים בחירה בתבניות חדשות פורצות דרך לצמיחה כלכלית עצמאים ונכונה.

איך דפוס התנהגות נוצר?

כדי שנקבל תוצאה פיננסית שונה מהמציאות של היום אנחנו צריכים לשנות התנהלות עם כסף כדי לשנות התנהלות עם כסף אנחנו חייבים לשנות תבנית חשיבה אמונה על כסף כי תבנית החשיבה היא  יוצרת דפוס התנהגות. המח שלנו מורכב מ-2 חלקים :  החלק המודע שהוא   החלק  החושב, הרציונלי , המלומד , האנליטי , החלק שיודע ומתכנן וכו'  החלק הלא מודע שהוא החלק הרגשי ונמצאים בו כל הזיכרונות, האמונות התת הכרתיות שלנו, הדמיון.   התת-מודע הוא התוכנה של המחשב האישי שלנו. כיצורים חושבים ולוגים אנחנו יוצרים לעצמנו מגיל צעיר ביותר  עמדות לגבי כל מיני תחומים בחיים, כמו למשל: מהי זוגיות, מהו אוכל, איך מחנכים ילדים, מהו כסף וכו'. העמדות האלה מתקבעים בתת המודע והופכים להיות ה-GPS האישי שלנו. הם סל האמונות האישי שלנו לגביי כל תחום בחיים. מעל לכל  אנחנו מאמינים שזו האמת האחת שקיימת. אם לא נטרח  לשנות את האמונות שלנו השינוי הכלכלי לא יקרה.  אם לא נשנה  תבנית מחשבתית – מה שהיה הוא שיהיה!!! אנחנו יכולים לשנות את המציאות ואת תוצאות פעולתנו אם משנים את התוכנה. הוא אמצעי יצירתי שעונה לתוכן של מחשבות האדם ויוצר את החוויות והתנאים בחיים לפי ההנחיות של המודע. שאנו ממקדים בו את תשומת ליבנו, התת-מודע מעצים ומבצע אותו. לכן מומלץ למקד את תשומת ליבנו ביופי ובאהבה.

לשיתוף המאמר:

צרו קשר