איך פרסומות גורמות להשמנה!

תראו איך נכנסים לנו לתת מודע!!!!

אנחנו יודעים שאחד הגורמים החיצונים שמשפעים על אכילת היתר שלנו הם היצרנים והפירסומות. והנה לאחרונה אנחנו נתקלים בפירסומת מתוחכמת הגורמת לנו באופן לא- מודע לצרוך סוכרים הרבה מעבר לצריכה שלנו. סניקרס יצאה בקמפיין גדול בכל המדיה : "אתה לא אתה כשאתה רעב".

מסר סמוי ראשון של המשפט והתמונה יושב על אחד הפחדים העיקריים שיש לנו הפחד להיות רעבים. זו גם הסיבה שהרבה דייאטות דואגות שהתפריט ימנה 6 ארוחות, כדי שחס וחלילה לא נרגיש את חרפת הרעב. הרי בחיים לא נסכים להיות רעבים, כקולקטיב הרעב מתקשר לנו כשואה. האמת לאמיתה היא כי רעב הוא תחושה שמתפתחת בגוף לאט לאט,בניגוד לאכילה הריגשית בה המח מחפש את העונג כאן ועכשיו. ממש כדחף בלתי נשלט. דרך אגב, לתחושת הרעב יתרונות אין קץ (על זה בפעם אחרת ).

המסר הסמוי הנוסף הוא :
תאכלו פחמימה וסוכר -ולא תהיו רעבים. המסר הזה נקלט אצלנו מזמן במוח ובגוף. אם נרצה או לא – אנחנו מכורים!!!!  המסר הסמוי /גלוי – תקנו את החטיף החברה תרוויח המון כסף.

"אפשר לשקול אחרת" זו תכנית שמאפשרת לשקול אחרת. מתחילים לעשות שינוי מהראש-לא רק מהצלחת!

לשיתוף המאמר:

צרו קשר